Zasady Forum

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Użytkownik rejestrując się na forum i udzielając się na nim akceptuje w całości niniejszy regulamin. 2. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu użytkownik może zostać ukarany jedną lub większą ilością kar opisanych w punkcie KARY. 3. Regulamin może ulec zmianie, o czym użytkownicy zostaną poinformowani 24 godziny przed jego wejściem w życie. 4. Za swoje wypowiedzi odpowiadają ich autorzy. II. PISANIE POSTÓW I TEMATÓW 1. Przed napisaniem czegokolwiek użytkownik ma obowiązek sprawdzić, czy dany wątek nie był już poruszany wcześniej na forum. Jeśli wątek nie został rozwiązany powinien dopisać się do istniejącego już tematu, a nie tworzyć nowy. 2. Pisząc nowy temat użytkownik ma obowiązek umieścić go w odpowiednim dziale. 3. Pisząc nowy temat użytkownik ma obowiązek nadać mu odpowiednią nazwę, przedstawiającą jego treść. 4. Jeżeli nikt nie odpowiada w danym temacie użytkownik nie powinien dopisywać do niego postów typu: "no pomóżcie", "nikt nie wie co zrobić", "pomocy, pomocy ja na prawdę mam problem!" itp. 5. Odpowiadając w danym temacie użytkownik ma obowiązek pisać na temat, nie schodzić z niego (offtopic). 6. Użytkownik nie powinien używać slangu internetowego (np. tesh, jush itp.) 7. Użytkownik ma obowiązek odnosić się do innych użytkowników forum, a także administracji z szacunkiem. 8. Użytkownik nie powinien używać w dużym zagęszczeniu wyrazów wulgarnych, a także nie powinien używać wyrazów powszechnie uznanych za obraźliwe. 9. Użytkownik ma obowiązek posługiwać się poprawnym językiem polskim (bez slangu, błędów ortograficznych, literówek itp.) 10. Użytkownik nie powinien dublować swoich postów w różnych tematach. III. SYGNATURY I AVATARY 1. Sygnatury i avatary to treści umieszczane nieobowiązkowo przez użytkowników i modyfikowane w profilu. 2. Sygnatury i avatary nie mogą zawierać treści pornograficznych, obraźliwych. 3. Sygnatury i avatary nie mogą być tak skonstruowane aby w jakikolwiek sposób utrudniać korzystanie z forum. IV. UPLOAD PLIKÓW 1. Uploadu plików na forum można dokonywać jedynie na wyznaczony przez administrację serwer czyli mediafire.com 2. Dokładne informacje o uploadzie na forum znajdują się w globalnym ogłoszeniu "Upload plików". V. RANGA VIP 1. Ranga VIP przyznawana jest osobom specjalnie zasłużonym dla forum. 2. Ranga VIP uprawnia do wstępu do działu VIP, gdzie znajdują się m.in. gry firmy Gameloft. 3. Rangę VIP można otrzymać jedynie przy spełnieniu poniższych warunków: a) brak upomnień oraz ostrzeżeń na koncie b) przyzwoite zachowanie na forum c) konto założone przynajmniej 30 dni wstecz 4. Ranga VIP przyznana może być albo z inicjatywy administracji albo po rozpatrzeniu kandydatury (z uzasadnieniem) wysłanej na PW do administratora. 5. Ranga VIP daje dodatkowe przywileje na forum jednak w żaden sposób nie wywyższa ponad innych użytkowników czy administrację. 6. Aby móc ubiegać się o rangę VIP należy spełnić przynajmniej jeden z poniższych warunków: a) duży upload na forum b) częsta pomoc innym użytkownikom c) inna niewymieniona wyżej specjalna zasługa dla forum 7. Moderator otrzymując swoje uprawnienia otrzymuje jednocześnie dostęp do działu VIP. VI. KARY 1. Za nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu na użytkownika może zostać nałożona jednak lub więcej z poniżej wymienionych kar: a) upomnienie słowne, upomnienia są zapisywane, 3 upomnienia = ostrzeżenie b) ostrzeżenie c) zakaz pisania d) zakaz wejścia na forum (ban) e) odebranie rangi VIP jeśli użytkownik takową posiada f) zakaz używania sygnatury g) zakaz używania avataru

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Mikołajki apartamenty grzejniki purmo wrocław psycholog Piła przemiarki pr0 masters